الأربعاء، 4 يوليو 2012

مختلفين

العالمين ببواطن الأمور يعملون وبجد علي تشويه أحمد ماهر أيون أحمد ماهر بتاع 6 إبريل بالظبط كده اللي دخل السجن قبل كده أيوة أيوة اللي أيد هو وجبهته مرسي ف الانتخابات وطبعا أي حد جاهر بتأييد مرسي أو بالقدح في سعادة الشفيق فريق يستاهل التشويه ما قلنالكم الثوار مالهومش صالح بالإنتخابات ويقاطعوا أو يبطلوا أصوات لازم تطلعوا فاهمين اللعبة حتي جزئيا وتقولوا نأيد مرسي عشان شفيق ما ياخدهاش؟ إيه القرف ده؟؟؟
أحمد ماهر ده بتاع مصلحته أيد مرسي عشان يدخل لجنة الدستور يا سلااااااام اللجنة اتشكلت من قبل الانتخابات والتأييد والكلام ده.... مش مشكلة كانوا عارفين انه هيأييده أومااااال... لما الواد مصلحنجي كده ما ظبطش مع نظام مبارك من زمان ليه؟؟ رفض وش انه يشتغل أمنجي ليه؟؟ بلاش كل ده قارف نفسه لحد دلوقت ليه ما حضن العسكري موجود والمصلحة زي الفل؟؟؟ عضوية لجنة العسكر بيدورولها كل يوم علي قنبلة أهم ولا عضوية البرلمان مثلا في حماية أحد أحزابهم الكرتونية وما نموذج أبو حامض منا ببعيد طب ليه ماهر تحديدا؟؟؟ ولا حاجة مش هتاخد اكتر من خمس دقايق لو عايز تفهمها العسكر عايزين يقولوا ان معارضي هيمنتهم الاسلاميين فقط قوم يطلع لهم واحد زي ده وشوية عيال من 6 ابريل وكمان العميل اللي اسمه وائل غنيم  علي شوية يساريين من نوعية وائل خليل وعلاء عبد الفتاح كده كتير بجد االصورة بتتلخبط ومش هيعرفوا يدخلوا الاسلاميين كهوف الظلمات بسهولة
الصورة التي ينبغي تصديرها للشعب هي صورة الباحثين عن السلطة الإسلاميين طب والعسكر متمسكين بإيه بالصلاة علي النبي ؟؟؟ بمصلحة الوطن طبعا ...هل عندك شك؟


ملحوظة: ماهر مش ابن خالتي ولا حتي أعرفه شخصيا وكذلك كل ما سبق من أسماء لا يجمعني بأي منهم الا ظني أن مصر هي هدفهم الأسمي مثلما هي هدفي.

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق